2018-11-04

W październiku br. odbyła się kolejna edycja projektu Tydzień SSC/BPO  który - organizowany przez Biuro Obsługi Inwestorów Urzędu Miasta Poznania oraz poznańskie centra usług wspólnych - adresowany jest do młodzieży szkół ponadgimnazjalnych.

Projekt składa się z dwóch części. W pierwszej z nich przedstawiciele firm przeprowadzają warsztaty w szkołach, w trakcie których uczniowie dowiadują się m.in. czym jest sektor nowoczesnych usług wspólnych oraz jakie kompetencje trzeba posiadać, by w nim pracować.  W drugiej - uczniowie odwiedzają firmy, by przekonać się, jak wygląda praca w centrach usług wspólnych.

W tegorocznej edycji partnerami XII LO w Poznaniu były następujące firmy:

  • Fabres Sp. z o.o., ul. Małachowskiego, Poznań
  • DFDS Polska Sp. z o.o., ul. Roosevelta 18, 60-829 Poznań
  • The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o., Sady k. Poznania, ul. Rolna 6, 62-080 Tarnowo Podgórne.

W projekcie uczestniczyły klasy: 1a, 1b, 1c, 1e. Opiekę nad uczniami w czasie projektu sprawowali: p. Izabela Matynia-Waligóra, p.  Milena Mikołajczak, p. Krzysztof Sobański i p. Roman  Gmerek.

Dziękujemy przedstawicielom wszystkich firm, biorących udział w projekcie, zarówno za przygotowanie bardzo ciekawych zajęć edukacyjnych, jak również za umożliwienie zwiedzania uczniom naszej szkoły Państwa przedsiębiorstw.

 

Kliknij obrazek, by zobaczyć więcej zdjęć w Galerii.