2014-10-22

Już po raz trzeci realizowany był projekt edukacji biznesowej Tydzień SSC/BPO. W tegorocznej edycji udział wzięły firmy: Bridgestone, CenturyLink. Ciber, Egnyte, Franklin Templeton Investments, Kennametal, MAN. Do projektu zaproszone zostały szkoły ponadgimnazjalne: Zespół Szkół Ekonomicznych, Zespół Szkół Komunikacji, Zespół Szkół nr 2, II LO, IX LO, XII LO (pod opieką p. R. Gmerka) oraz XVII LO.

W trakcie Tygodnia SSC/PBO (20-24 października) uczniowie dowiedzieli się, jak rozpocząć karierę w centrach usług nowoczesnych, na czym polega specyfika pracy w globalnej i wielokulturowej firmie, a także jak wyróżnić się spośród tłumu kandydatów czy jak budować własną markę jako pracownika. Mieli też okazję przyjrzeć się pracy centrów usług nowoczesnych. Program obejmował wizyty w firmach i zajęcia warsztatowe w szkołach. Więcej informacji na stronie Urzędu Miasta Poznania.